Veelgestelde vragen

Geregeld krijg ik vragen van cliënten die nog niet bekend zijn met mijn behandelingen en van cliënten die wel bekend zijn met mijn behandelingen, maar niet eerder bij mij in behandeling zijn geweest.

De meest gestelde vragen heb ik hieronder gebundeld, grote kans dat je vraag hier tussen staat! Is dit niet het geval? Neem dan contact met mij op via Whatsapp of het contactformulier.

Vragen over behandelingen


Ben ik moe na een behandeling?
Dat is mogelijk en onder andere afhankelijk van de intensiteit van de behandeling.

Na een behandeling (en na een massage) drinken we altijd nog wat en praten we na. Op deze wijze toetsen we meteen of je jezelf goed genoeg voelt weer naar huis te gaan.

Het advies is om na een bezoek in de praktijk aansluitend even geen andere afspraken te hebben.

Is het nodig om je uit te kleden tijdens de behandeling?
Bij Magnetiseren, Holistische Therapie en Sensi Therapie is dit niet nodig: energie stroomt gewoon door kleding heen. Er zal je enkel gevraagd worden om je schoenen uit te trekken als je plaatsneemt op de behandeltafel.

Holistic Pulsing is een massage vorm waarbij je al je kleren mag aanhouden.

Bij de Indian Head massage zal in principe je bovenlijf ontbloot zijn. De BH mag altijd aanblijven en een hemdje met dunne bandjes is ook geen probleem. Mocht het ontbloten van het bovenlijf een probleem voor je zijn, dan mag je uiteraard je bovenkleding aanhouden en werken we daar omheen.

Bij de Breuss massage zal je bovenlijf ontbloot zijn (BH mag altijd aanblijven) en bij de Dorn & Breuss zullen ook je sokken even uit moeten.

Bij de voetmassage zijn de onderbenen en voeten ontbloot. Hier kun je eventueel met je kledingkeuze vooraf rekening mee houden.

Afspraak gerelateerde vragen


Hoe snel kan ik terecht voor een afspraak?
Je kunt bij mij gemiddeld binnen 2 weken terecht, soms zelfs binnen 1 week.

Wordt een behandeling vergoed door mijn verzekering?
Nee, een consult wordt niet vergoed door de verzekering. De tarieven liggen daarom gemiddeld wat lager.

Kan ik pinnen in de praktijk?
Nee, je kunt in de praktijk (nog) niet pinnen. Afrekenen is contant of via bankoverschrijving direct na de behandeling.

Kan ik mijn afspraak verzetten
Ja hoor, tot 24 uur van tevoren kun je een afspraak kosteloos verzetten.

Kan ik mijn afspraak afzeggen
Ja hoor, tot 24 uur van tevoren kun je een afspraak kosteloos annuleren.

Kan ik mijn auto bij de praktijk parkeren?
Ja, er is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Is een energetische behandeling ook op afstand mogelijk?
Ja, in voorkomende gevallen is dat zeker mogelijk.


Ervaar zelf de Kracht van Zachtheid